Holway Ace ("Kuje") and Omskakas Inte Just Nu ("Kide")

torstai 12. elokuuta 2010

Agikisoissa

Kirmattiin Tamskin iltakisoissa kaksi rataa.

Ekalla radalla vauhti ok ja muuten kelpo rata, paitsi että en ottanut koiraa tarpeeksi tiukasti haltuun ja se livahti mun selän takaa A:lle --> hyl. Tietysti tämä oli taas niitä, että olin ennen kisaa "neuvonut" Hellulle: pituuden jälkeen pitää sitten olla tiukkana ettei koira livahda A:lle.... Hmmm... Tietäminen on niin eri asia kuin toteuttaminen :)

Toisella radalla vauhti oli hyvä ja mentiinkin oikein mukavasti siihen asti, kunnes mulle tuli liikaa aikaa, ajattelin vaihtaa ohjaustaktiikkaani ja unohdin radan tyystin. Ohjasin koiraa takaakiertoon kunnes tajusin, että hetkinen, MIKSI tuo numerolappu on tällä puolella hyppyä... Major paniikki pelastus, ohjaus ihan väärään suuntaan, major kierrätys ihan väärästä suunnasta pituudelle ja loppu tultiinkin sitten ohjaajan nauraessa omalle typeryydelleen. Ilman Kiden taitavuutta selvitä pienistä kulmista oltais tehty taas hylky, nyt tuloksena ratanolla ja +2,8 yliaikaa. Tuohon olen tosi tyytyväinen, ihanneaika oli nimittäin melko tiukka.
'
Tänään illalla taas pysähdyin ihailemaan kuinka mahtava koira Kide on... Se vain ymmärtää mua, vaikken joskus sitä ansaitsiskaan :) Kokonaisuutena helpompaa koiraa ei tule enää koskaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti